Rozetta

Tuesday, June 19, 2007

Καλοκαίρι;

Λίγες μέρες πριν την επίσημη έναρξη του καλοκαιριού στο κέντρο της Αθήνας. Κάθομαι στο μάρμαρο αν και έχω περίοδο για να δροσιστώ. Το Σαββατοκύριακο θα έχει 42 βαθμούς κελσίου. Μήπως το "πεθαίνω από τη ζέστη", που λέγαμε υπερβάλλοντας, γίνει πραγματικότητα πολύ πιο γρήγορα απ' ότι φανταζόμαστε; Κι ένας ένας αρχίζουμε να την κάνουμε μακριά απο το μάταιο τούτο κόσμο;
Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος. Θέλω να πιστεύω ότι ο άνθρωπος εξελίσσεται...Αλλά... Τόσοι άνθρωποι που ουρλιάζουν για την υπερθέρμανση του Πλανήτη, το λένε για πλάκα; Εντάξει, εγώ έχω κι άλλους λόγους για να μην μπορώ να κοιμηθώ, πέρα από τη ζέστη. Αλλά τι θα γίνει, αν ο ανθώπινος οργανισμός δεν μπορεί να προσαρμοστεί στις νέες θερμοκρασίες;
Έχουμε μάθει να αντέχουμε στην κόλαση, εντάξει. Και υπάρχει δόξα τω θεώ και νερό να δροσιζόμαστε. Και η γη τόσα χρόνια μας φιλοξενεί θαυμάσια. Αλλά υπάρχουν και κάποιοι νόμοι. Πόσο μπορείς να τους γαμάς και να τη σκαπουλάρεις; Δεν ξέρω, ανησυχώ. Πάντα πίστευα ότι η πιο αφόρητη κόλαση είναι να ζεις χωρίς αγάπη. Κι όπως στην ταινία του Βίντερμπεργκ οι άνθρωποι πέθαιναν στους δρόμους της πόλης και στο μετρό απο έλλειψη αγάπης. Αλλά κι αυτό δεν γίνεται. Δεν γίνεται τόσα χρόνια, τόσο λίγοι άνθρωποι να γαμάνε τόσους πολλούς. Κι οι πολλοί να είναι τόσα χρόνια τόσο ηλίθιοι, που να μην κάνουν τίποτα γι' αυτό. Να μην ακούνε τίποτα. Κι εγώ είμαι ανάμεσα στους πολλούς. Λέω "τι να κάνω μόνη μου"; Ενταξει μωρέ... Θα κάθομαι να περιμένω να πεθάνω επειδή ο Μαλάκας Πίθηκος δεν υπογράφει τη συνθήκη του Κιότο. Κι επειδή μερικοί ακόμα πίθηκοι γουστάρουν να ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙΜΗΜΑ και να πεθαίνουν τους υπολοίπους. Όχι, ρε. Οργή. Και δράση. Εσείς θα πεθάνετε καθίκια απο την απληστία σας. Και δε θα μας θυσιάσετε κι εμάς. Αντικειμενικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος να θυσιαστούμε. Τσάο για τώρα, αλλά θα μας βρείτε μπροστά σας. Γιατί απλώς, η δολοφονία είναι έγκλημα εδώ και μερικά χρόνια. Κι οι εγκληματίες πρέπει να ζουν στην κόλαση. Οι άλλοι έχουν δικαίωμα όχι μόνο να ζουν, αλλά να ζουν και ελεύθεροι. Μόνο που δεν ξέρω αν ανήκουμε στους συνεργούς λόγω ανίατης βλακείας.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home